محمود فرشیدی، وزیر اسبق آموزش و پرورش:

شخصیت شهید مطهری، برای نسل جدید تبیین شود

سمنان (پانا) _ وزیر آموزش‌ و پرورش در دولت نهم با تأکید بر لزوم تبیین شخصیت شهید مطهری برای نسل جدید گفت: "شهید مطهری" چهره ممتاز علمی ایران بود.

کد مطلب: ۸۱۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شخصیت شهید مطهری، برای نسل جدید تبیین شود

محمود فرشیدی، در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان سمنان اظهار داشت: شهید مرتضی مطهری یکی از بهترین شخصیت‌های علمی کشور در زمان انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری علاوه بر ظرفیت‌های علمی، سودای مردم و حقوق آنان را در سر داشت، افزود: تبیین شخصیت شهید مطهری برای نسل جوان باید در دستور کار معلمان و فرهنگیان قرار گیرد.

وزیر آموزش‌ و پرورش در دولت نهم با اشاره به اینکه شهید مطهری در دوران قبل از انقلاب، بسیار مظلوم واقع‌ شده بود، تصریح کرد: مارکسیست‌ها و التقاطیون، آزادی خواهان و متحجرین در حکومت شاهنشاهی از گروه‌هایی بودند که پیش از انقلاب اسلامی ایران استاد مطهری را به‌شدت تحت‌ فشار قرار می‌دادند.

فرشیدی با بیان اینکه مارکسیست‌ها کتب استاد مطهری را تحریم می‌کردند، خاطرنشان کرد: این گروه به‌هیچ‌ وجه توانایی مقابله با اندیشه‌های ناب شهید مطهری را نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه شهید مطهری همواره درصدد دفاع از اسلام و انقلاب بود، اذعان کرد: گروه‌های دیگر هرگز نتوانستند درک درستی از افکار شهید مطهری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار