مراسم سپاس معلم در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد

اعضای پیشتازان پسر مدارس شهرستان بویراحمد در قالب برنامه سپاس معلم، با حضور در اداره آموزش و پرورش این شهرستان و اهدا گل و هدایا به مسئولین، مقام معلم را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۸۱۹۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سپاس معلم در اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، مدیر آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به جایگاه ویژه معلم و اهمیت علم آموزی در دین مبین اسلام اظهار داشت: اولین معلم خداوند است و پس از آن پیامبران و ائمه چراغ هدایت بشر بوده اند و این همان وظیفه ای است که معلمان در کسوت معلمی برعهده دارند.

علی حسن زاده افزود: معلمان در جهت هدایت انسان و همسو با انبیاء و ائمه گام بر می دارند بنابراین حیات طیبه ای که همه ما خواهان آن هستیم به دست توانمند معلم رقم می خورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: دانش آموزان پیشتاز و فرزانه، دانش آموزانی متفاوت با مربیانی متفاوت هستند، مربیانی که خود ادب و خوش خلقی، راستی و درستی، یاری و مهربانی، دوستی با طبیعت، دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون مداری، میهن دوستی، تلاش و صرفه جویی، شجاعت و دلیری، عدل و انصاف، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی و تدبیر و تفکر را از پیشکسوتان سازمان دانش آموزی آموخته و به دانش آموزان آموزش می‌دهند.
در این مراسم دانش آموزان با اهدای گل به مقام والای معلمان ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار