اولین گردهمایی "دیدار یادگاران" در یزد برگزار شد

یزد (پانا) - مدیر دبیرستان پسرانه شهید رمضان زاده یزد از برگزاری اولین گردهمایی "دیدار یادگاران" به همت انجمن یادگاران شاهد استان یزد در این آموزشگاه با حضور فرزندان شاهد و مسئولان استانی خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین گردهمایی "دیدار یادگاران" در یزد برگزار شد

"مجید رهبران" با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی "دیدار یادگاران" بیان داشت: این گردهمایی فرزندان شهدا به همت انجمن یادگاران شاهد استان یزد در دبیرستان پسرانه شهید رمضان زاده با حضور فرزندان شاهد، دبیران و مدیران این آموزشگاه و مسئولان عالی رتبه استانی در فضایی صمیمی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: دبیرستان پسرانه شهید رمضان زاده از سال 1370 تاسیس شد و در سال های آغازین بیش از 120 نفر از فرزندان شهدا را تعلیم داد و این مهم مایه مباهات و افتخار این آموزشگاه می باشد. همواره در این آموزشگاه کوشیده ایم بهترین شرایط آموزشی و پرورشی را برای فرزندان با برکت شهدا، رزمندگان، ایثارگران و... فراهم آوریم تا بخشی از مجاهدت ها و رشادت های این قشر ارزشی را جبران نماییم.

رهبران در آخر اظهار امیدواری کرد: امسال در این مراسم از 1200 نفر از فرزندان شهدا دعوت به عمل آمد و از خداوند منان خواستاریم تا در سال های آینده نیز توفیق برگزاری چنین گردهمایی های ارزشی را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار