مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد:

ضرورت شناساندن مبانی و اصول حقوق شهروندی به دانش آموزان

تهران (پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مراسم تجلیل از معلمین نمونه منطقه کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت شناساندن مبانی و اصول حقوق شهروندی به دانش آموزان

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم تجلیل از معلمین نمونه منطقه کهریزک ضمن تبریگ هفته مقام شامخ معلم، اظهار داشت: استاد شهید مطهری در طول زندگی خود آثار و برکات جاودانه ای به جا گذاشته اند که باید ضمن بهره برداری، این آثار و برکات را الگوی همیشگی خود قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی از مهمترین سرمایه های هر جامعه ای است ، تاکید کرد: تربیت و آماده سازی این سرمایه بزرگ به عهده معلمین است و از این روباید قدردان زحمات معلمین فداکار و ایثارگر باشیم.

فولادوند گفت: معلمین همچون باغبانانی هستند که نیروی انسانی توانمند را برای آبادانی جامعه تربیت می کنند .

وی افزود: آموزش مهارت های زندگی ،ارتقای فرهنگی، مشورت کردن و استفاده از نظرات دیگران از جمله آموزش هایی است که معلمین در مدارس باید به دانش آموزان آموزش بدهند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید برشناساندن مبانی و اصول حقوق شهروندی به دانش آموزان ،تصریح کرد:آموزش مهارت های زندگی در مدارس باعث تصمیم گیری مناسب دانش آموزان درهنگام مواجه با مشکلات می باشد، که نتیجه آن کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه است.

فولادند خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال به ما توفیق بدهد تا بتوانیم به طور شایسته به وظایف خود عمل کنیم و گام های موثری برای آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار