رئیس سازمان نهضت سواد آموزی خبر داد

قرآن کتابت‌شده سوادآموزان به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از اهدای قرآن کتابت‌شده سوادآموزان به موزه آستان قدس رضوی در اولین گردهمایی معاونان و روسای ادارات سواد‌آموزی در سال 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قرآن کتابت‌شده سوادآموزان به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، چهارمین شورای معاونان و مدیران این سازمان با حضور علی باقرزاده تشکیل شد. دستور کار این شورا به مرور مصوبات قبلی، نهایی سازی سین برنامه‌ گردهمایی معاونان و روسای ادارات سواد‌آموزی استان‌های سراسر کشور و استماع یافته‌های پژوهشی در باره نتایج اجرای طرح خواندن با خانواده اختصاص یافته بود.

باقرزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان در ابتدای شورا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم بیان کرد: فلسفه نام‌گذاری روز معلم در سالروز شهادت استاد مطهری بررسی ویژگی‌های شخصیتی، علمی و شخصی این شهید بزرگوار است.

وی افزود: امیدوارم با بهره جستن از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهید والا مقام مسیر رشد تعالی خود را در تعلیم و تربیت اسلامی بیابیم و ادامه‌دهنده راه این شخصیت عظیم باشیم.

رئیس سازمان با اشاره به ضرورت انجام هماهنگی لازم برای استفاده هر چه بهتر از فرصت گردهمایی معاونان و روسای ادارات سواد‌آموزی استان‌ها تاکید کرد: گردهمایی فرصت بسیار ارزشمندی برای تعامل با همکاران استانی و رفع مسایل و مشکلات است و ضروری است مدیریت‌ها و واحدهای تخصصی تمامی سعی و تلاش خود را برای برگزاری مناسب و استفاده اثربخش از زمان موجود را به کار گیرند.

وی ضمن بیان نظرات خود درباره برنامه‌های پیش بینی شده در گردهمایی اعلام کرد: در این گردهمایی علاوه بر برنامه‌های معمول و مرسوم، دو برنامه مهم و خاص اهدای قرآن کتابت شده سواد‌آموزان به موزه استان قدس رضوی و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم موحدی نیا نیز گنجانده شده است. در این راستا همه همکاران و متولیان برگزاری گردهمایی باید با دقت به ظرافت نسبت به برگزاری در خور شأن آن اهتمام لازم را داشته باشند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر است اولین گردهمایی معاونان و روسای ادارات سواد‌آموزی در سال 97، از 19 الی 21 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 120 نفر از معانان سواد‌آموزی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، روسای ادارت سوادآموزی، سنجش و واگذاری و اعضای شواری مدیران سازمان نهضت سواد‌آموزی در مرکز آموزشی رفاهی شهید سعیدی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در این گردهمایی همچنین از خانواده شهید مدافع حرم تجلیل می‌شود و یک جلد از 5 نسخه قرآن کتابت شده توسط سوادآموزان دوره انتقال در طرح کتابت نور به موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار