فرماندار تبریز تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اشتغال جوانان

همه در برابر جوانان مسئولیم

تبریز (پانا)- فرماندار تبریز گفت: یکی از دغدغه های اصلی در کشور و استان بحث اشتغال جوانان می باشد که در این رابطه همه مسئولیت داریم و باید از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری حمایت کنیم.

کد مطلب: ۸۱۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تبریز تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اشتغال جوانان

علیار راستگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من نماینده دولت تدبیر وامید و نظام اسلامی در شهرستان هستم و نظرات هرکس با هر فکر سیاسی را برای حل مشکلات شهرستان با آغوش باز استقبال می کنم و با هیچ کس تعارف ندارم و باید صداقت و شفافیت ملاک عملکرد مدیران دستگاههای اجرائی شهرستان باشد.

وی با بیان این که همفکری و هم افزایی با احزاب مختلف سیاسی برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر وامید مورد توجه می باشد، افزود: سیاست ها و اهداف دولت به جد در تبریز پیگیری می شود و هر گونه تغییرات در مدیریت شهرستان باید رو به رشد باشد.

فرماندار تبریز گفت: یکی از دغدغه های اصلی در کشور و استان بحث اشتغال جوانان می باشد که در این رابطه همه مسئولیت داریم و باید از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری حمایت کنیم.

راستگو ادامه داد: برای حل بسیاری از مشکلات در مباحث مختلف از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که بزرگترین ظرفیت تبریز، نیروی انسانی می باشد و باعث افتخار است که بیشتر مدیران ارشد دولت از تبریز می باشند، ادامه داد: تبریز در بحث مبارزه و پیشگیری مصرف مواد مخدر ومبارزه با تکدی گری بعنوان الگوی برای شهرهای بزرگ می باشد.

فرماندار تبریز با اشاره به مشکل ترافیک و آلودگی هوای تبریز افزود: حاشیه نشینی و بحث ترافیک از مشکلات مهم شهرهای بزرگ می باشد که در کارگروهای مختلف بررسی می شوند.

راستگو گفت: پروژه میدان آذربایجان بعنوان یکی از ورودی های اصلی تبریز مرتباً از شهرداری پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار