استاندار خوزستان خبر داد:

تصمیم‌گیری در مورد مشکلات آب شادگان در حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: پنجشنبه هفته جاری در حضور محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص مشکلات آب شهرستان شادگان تصمیم‌گیری می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۹۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم‌گیری در مورد مشکلات آب شادگان در حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود

غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در پایان نشستی که به منظور بررسی مشکلات آب نخیلات شهرستان شادگان در محل استانداری خوزستان در خصوص جمع بندی این نشست عنوان کرد: در این جلسه بنا شد سپاه ولی عصر (عج) و قرارگاه کربلا دو نهر منصوریه و خزعلیه را لایروبی کنند همچنین راهکارهایی برای آبرسانی کوتاه مدت پیشنهاد شد و مورد بررسی قرار گرفت تا روز پنجشنبه در حضور آقای نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شود و در این خصوص تصمیم گیری شود.

استاندار خوزستان افزود: همچنین بنا شد مطالعات راهکار دراز مدت هم که در سه خط انتقال پیش بینی شده است همزمان با صدور مجوز زیست محیطی به سرعت آغاز شود.

شریعتی اضافه کرد: همچنین قرار شد مشکل برق کانال محیط زیست توسط شرکت برق منطقه ای حل شود و امیدواریم تا پایان تیر ماه این کانال بتواند آبرسانی به تالاب شادگان و همچنین نخیلاتی که در آن مسیر هستند را انجام دهد تا بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار