ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه یک ری تشکیل جلسه داد

شهرری (پانا)-ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور رئیس، معاون پرورشی و کارشناسان بخش های مختلف اداره تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۱۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه یک ری تشکیل جلسه داد

در این جلسه ابتدا قاسمی پور معاون پرورشی اداره ضمن خیر مقدم به حاضرین با تاکید براهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت:برنامه‌ریزى براى اوقات فراغت همانند برنامه‌ریزى‌هائى که در زمینه‌هاى دیگر صورت مى‌پذیرد نوعى فرآیند هدف‌دار است.

وی ادامه داد: یک برنامه‌ریزى دقیق براى اوقات فراغت باید جوابگوى نیاز طبیعى و معمولى بچه ها باشد و او را از مسیر طبیعى زندگى خارج نسازد.

سپس نصیری رئیس اداره با اشاره به ضعیف بودن برنامه ریزی ها در اوقات فراغت در سال های اخیر گفت: در برنامه‌ریزى اوقات فراغت، اولویت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و نیازها براساس درجه اهمیت آن ها برآورده شوند و با محوریت پرورش مهارت های زندگی باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ادامه داد: در برنامه‌ریزى اوقات فراغت، باید از امکانات موجود استفاده بهینه را به عمل آورد و در اجرای آن وظایف و مسئولیت‌ها باید مشخص گردد و هر کس موظف است وظایف محوله را خود انجام داده، احساس مسئولیت نماید و براى یکدیگر احترام قائل شوند.

نصیری با تاکید بر این که برنامه باید به نوعى جوابگوى خواست‌هاى معقول و منطقى بچه ها باشد،گفت:در غیر این صورت یک برنامه تحمیلى ارائه خواهد شد و به‌جاى این که فعالیت‌هاى خاص فرح‌بخش تلقى گردد، عذاب‌آور و فشارزا خواهد بود.

سپس کارشناسان دوایر مختلف با اشاره به اهمیت جذابیت و تنوع فعالیت ها در اوقات فراغت بر گسترش فعالیت هایی مثل سرود،تاتر، مسابقات و فعالیت های ورزشی و علمی تاکید کردند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

شایان ذکراست ، در این جلسه مدیران کانون های فرهنگی هنری، پژوهشسراها، دارالقرآن ها،سالن های ورزشی و مدارس خاص حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار