مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی: شاهد امتحانات سالم، دقیق، هماهنگ و بدون حاشیه خواهیم بود

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد امتحانات سالم، دقیق، هماهنگ و بدون حاشیه خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۱۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی: شاهد امتحانات سالم، دقیق، هماهنگ و بدون حاشیه خواهیم بود

جعفر پاشایی درجلسه ستاد امتحانات استان در آستانه خردادماه با بیان اینکه اقدامات در نظر گرفته شده در حوزه سنجش قابل تحسین است افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد امتحانات سالم، دقیق، هماهنگ و بدون حاشیه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سلامت امتحانات اصل اول وضروری برای ماست، خاطر نشان کرد: مراقبت از سوالات امتحانی، مواظبت از مخزن و قرنطیه سوالات و نحوه اجراء و برگزاری سالم امتحانات برای ما یک تکلیف قانونی وشرعی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه صحت امتحانات به اندازه سلامت و مراقبت از آن مهم است تصریح کرد: لازمه چنین امری رعایت قانون ومقررات و اجرای دقیق دستورالعمل های ارسالی است.

پاشایی در این جلسه گفت: یکی از راهکارهای اساسی تحول در سازکارهای تعلیم وتربیت، تحول در سازوکار حوزه سنجش می باشد.

وی تصریح کرد: یک نظام سنجش و ارزشیابی مطلوب می تواند زمینه های یادگیری فعال و اثر بخش مدرسه را در دانش آموزان ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر توجیه و آموزش ناظرین، مراقبین و روسای حوزه های امتحانی تاکید کرد و گفت: هماهنگی بین بخشی و آشنایی هر یک از مسئولین دخیل در این امر بر وظایف خود از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد کرد.

پاشایی در پایان یاد آور شد: طرح سوال استاندارد و اصلاح صحیح اوراق دو نکته اساسی و ضروری است که در امتحانات بایستی مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار