سی‌امین جشنواره تئاتر استان همدان شهریور ماه برگزار می‌شود

همدان(پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر استان همدان شهریور ماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۹۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سی‌امین جشنواره تئاتر استان همدان شهریور ماه برگزار می‌شود

فاضل عبادی اظهار کرد: این اداره کل با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و بهره‌وری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان تئاتر استان؛ با تأکید بر گسترش اجراهای عمومی و ترویج فرهنگ غنی و مانای اسلامی ایرانی؛ سی‌امین جشنواره تئاتر استان را برگزار می‌کند.

عبادی افزود: این جشنواره در سه بخش رقابتی(بخش اصلی جشنواره با گزینش هیأت انتخاب)، بخش ویژه یا پیشکسوتان ( یک نمایش با انتخاب دبیرخانه جشنواره) و بخش خیابانی (دو نمایش به صورت غیررقابتی با انتخاب دبیرخانه جشنواره) برگزار می‌شود و آن دسته از گروه‌هایی که در فاصله زمانی مهرماه ٩٦ تا ١٠ مردادماه ٩٧ تولید نمایش و اجرای عمومی داشته‌اند (حداقل پنج اجرا در شهرستان‌ها و ١٠ اجرا در همدان)؛ می‌توانند متقاضی حضور در جشنواره باشند.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره استانی به صورت رقابتی برگزار می‌شود، گفت: حداکثر دو نمایش صحنه‌ای منتخب این جشنواره به دبیرخانه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر استان ویژه نمایش‌های صحنه‌ای است و علاقمندان می‌توانند تا ١٥ مردادماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سی‌امین جشنواره تئاتر استان همدان ١٠ تا ١٣ شهریورماه ٩٧ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار