حریق مغازه کبابی در خیابان نواب قزوین مهار شد

قزوین (پانا) - محمدرضا نوری، فرمانده شیفت ایستگاه شماره6 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت : با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حریق مغازه کبابی در خیابان نواب شمالی قزوین اطفاء شد.

کد مطلب: ۸۱۹۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حریق مغازه کبابی در خیابان نواب قزوین مهار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ نوری افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 8 و 17 دقیقه صبح روز جمعه 14 اردیبهشت ماه سال 1394 از مشاهده دود و آتش سوزی در یک باب مغازه کبابی در خیابان نواب شمالی بالاتر از میدان حسن پور خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره 6 نواب و 7 شهید مفتح در کمتر از 3 دقیقه به محل اعزام و مشاهده کردند حریق در مجاورت یخچال و سیم کشی برق این محل به وقوع پیوسته و شعله های آتش و دود در حال گسترش و سرایت به سایر قسمتهای مغازه است.

وی گفت: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهیزات مخصوص آتش نشانی در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی کانون حریق و خاموش کردن آتش با حداقل خسارت ممکن اقدام کرده و در ادامه با استفاده از دستگاه توربوفن نسبت به تخلیه دود و تهویه محل حادثه اقدامات لازم را به عمل آوردند.

وی در پایان عنوان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و تهیه گزارش حادثه نسبت به تحویل مغازه به مالک اقدام کرده و به ماموریت خود پایان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار