مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج:

نقش معلمان در بالندگی بشر غیر قابل انکار است

کرمان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: نقش معلمان در بالندگی بشر غیر قابل انکار است.

کد مطلب: ۸۱۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش معلمان در بالندگی بشر غیر قابل انکار است

متن پیام مجتبی شهمراد زاده به این شرح است:

به نام خدا

همکاران گرامی، معلمان شریف

بار دیگر سپیده خوشبختی از افق اردیبهشت سرزد و سرآغازی شگفت را بشارت داد و از دلکده سپید جان ها، در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری معلمی که قربانی آرمان های والایش شد نام معلم حلول کرد تا جان های مشتاق آگاهی و روشنایی از وجود پاک او بال و پر بگیرند.

همه کسانی که پیشگاه معلم را تجربه کرده باشند خوب می دانند که زیبایی متن هستی، تماشاگهی است که معلمان در طول دوره های گوناگون تاریخ آن را به ما هدیه کرده اند .

در هر حال، دانایی، بلندترین پلکان برای رسیدن به عدالت و مبارزه با ستم ها و تبعیض است و این ارزش، ره آورد و عصاره لحظه ، لحظه کار معلمی است .

هم آنان که با همت و رنجشان سالها علیه جور خدایان گنج شوریده اند و گوش جان به زمزمه رود حقیقت سپرده اند . همان حقیقتی که شب را روشن و اقیانوس را بیدار می کند.

روزهای بزرگداشت مقام معلم است و تقارن شکوهمندی که امسال با روز میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان یافته تا بیشتر با فلسفه ظهور در آمیزیم و تأمل کنیم که نقش معلمان در رستاخیز رشد عقول که از جلوه های ناب ظهور است.

جشن بزرگ میلاد مهدی (عج) و جشنواره شکوهمند بزرگداشت مقام معلم را به پیشگاه همه مبشران و یاری گران ظهور به ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده بزرگ و سرافراز شهدا و ایثارگران، پرچمداران اندیشه و آگاهی و همه معلمان شریف به ویژه تمامی فرهنگیان شهرستان فهرج صمیمانه تبریک عرض می نمایم و سربلندی و سعادتمندی روز افزون برای همه شما از پیشگاه خداوند متعال آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار