ارسال وسایل ورزشی و کمک آموزشی به مدارس محروم استان گلستان

گرگان(پانا)-کاروان اهدایی وسایل ورزشی وکمک آموزشی به مدارس محروم استان با حضور استاندار،مدیرکل آموزش و پروورش و سایر مسئولان استانی اعزام گردید.

کد مطلب: ۸۱۹۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال وسایل ورزشی و کمک آموزشی به مدارس محروم استان گلستان

مراسم اهدای وسایل ورزشی و کمک آموزشی به مدارس محروم استان با حضور هاشمی استاندار، گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایرمسئولان استانی اعزام شد.

در این مراسم که همزمان با بزرگداشت هفته معلم در کانون طه برگزار شد استاندار گلستان گفت: یکی از رسالت های آموزش و پرورش، شناسایی و کشف استعدادهای ورزشی و هدایت و کمک به این استعدادها برای شکوفایی در عرصه های بالاتر است.

هاشمی گفت: توجه به ورزش و به ویژه ورزش همگانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست باید با جدیت دنبال شود و باید مدیران ما در این زمینه برنامه داشته باشند و توسعه متوازن اماکن ورزشی را سرلوحه کار خود قرار داده و به ویژه به نقاط محروم توجه جدی نمایند.

گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم گفت: ارزش ریالی وسایل ورزشی اهدایی به مدارس کم برخوردار و مدارس استثنایی استان به ارزش 2میلیارد ریال است که در بین مدارس هدف در استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: این لوازم ورزشی در راستای کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، اجرای فعالیت های فوق برنامه و مکمل و همچنین تقویت کانون های ورزشی درون و برون مدرسه ای و کمک به برگزاری المپیاد های ورزشی توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: توسعه و ترویج امر ورزش در بین دانش آموزان و در سطح مدارس استان از برنامه های مهم و اولویت دار استان بوده که در این راستا تلاش همه جانبه ای انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت:مرحله دوم توزیع وسایل ورزشی در قالب پروژه مهر به شهرستان ها ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار