وزیر آموزش و پرورش خبر داد: برگزاری دوره‌های دیجیتالی و حضوری برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری دوره‌های تلفیقی دیجیتالی و حضوری برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش خبر داد: برگزاری دوره‌های دیجیتالی و حضوری برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده

سید محمد بطحایی در جمع دانش‌آموزان زلزله‌زده کرمانشاه که در دوره آموزشی - فرهنگی کنکور سراسری شرکت کرده بودند، هدف اصلی از حضور در این برنامه را تشکر صمیمانه از دست اندرکاران برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: ابن برنامه از دو منظر حائز اهمیت است. اولین دلیل اهمیت این برنامه این است که برای عده‌ای از دانش‌آموزان کشور برگزار می‌شود که چندی پیش بنا به قضا و قدر الهی متحمل سختی شدند. این عزیزان قرار است در روزهای آینده در آزمون سراسری شرکت کنند. این برنامه کمک کرد مقداری از آلام و دلتنگی‌ها کاسته شود و دانش‌آموزان زلزله‌زده با آمادگی بیشتری در آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: دلیل دوم اهمیت این است که ما یک برنامه بسیار فشرده را با کمک معاونت توسعه مشارکت‌ها و دیگر همکارانم به صورت تلفیقی از برنامه‌های دیجیتالی و حضوری برای عده‌ای از دانش‌آموزانی که قرار است در کنکور سراسری شرکت کنند، تدارک دیدیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما به شما دانش‌آموزان عزیز مدیون هستیم و در حد وسعمان تلاش می‌کنیم دین خود را به شما ادا کنیم. امیدوارم در مهرماه سال ۹۷ همه شما عزیران در رشته و دانشگاهی که علاقه دارید به تحصیل بپردازید.

بطحایی در پایان گفت: شور و نشاط شما آینده روشنی برای شما رقم‌ خواهد زد و با پشتکار و تلاش تمام مدارج علمی را طی و به عنوان یک شهروند خدوم به هموطنان خود خدمت خواهید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار