بازدید مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از مدارس منطقه نصرت آباد سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - فرحناز مینایی پور، مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران و هیئت فرهنگی همراه از مدارس سطح منطقه نصرت آباد سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۱۹۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از مدارس منطقه نصرت آباد سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صادق صادق پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تهران با حضور در جمع دانش‌آموزان منطقه نصرت‌آباد درباره اهداف بلند مدت و آینده شغلی با آنان به گفت‌وگو پرداخت و اظهار کرد: شما کودکان و نوجوانان به عنوان پدران و مادران آینده این مرز و بوم تاثیر بسزایی در شکل گیری آینده کشور عزیزمان دارید و موجب شکوفایی و آبادانی هرچه بهتر میهنمان می‌شوید.

وی با تاکید بر مدیریت زمان در برنامه‌ریزی برای پیشرفت و ترقی گفت: اگر دانش‌آموزان درصد زیادی از وقت خود را روی نقاط قوت و نوآوری‌ها صرف کنند باعث رشد و نمو آنها می‌شود در غیر این صورت قطعا افسردگی و خمودگی ایجاد می‌شود و از اهداف بلند مدت فاصله می‌گیرند.

مدیر ناحیه یک تهران در جمع صمیمانه دانش‌آموزان از آنها خواست رویاپردازی کنند و تخیل و آرزوهای مؤثر و مناسب برای عمران و آبادانی کشور را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مینایی‌پور هدف از این دیدار را فراهم کردن شرایط مناسب برای تبادل تجربیات و اندیشه‌های دومنطقه در زمینه‌های علمی، توسعه توانمندی معلمان، کیفیت بخشی به یادگیری و آموزش و گسترش فرهنگ مطالعه و میهن پرستی بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار