معاون پشتیبانی آموزش و پرورش: «مدرسه محوری» رویکرداصلی آموزش وپرورش است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش «مدرسه محوری» را رویکرداصلی آموزش وپرورش براساس «سند تحول بنیادین» دانست.

کد مطلب: ۸۱۹۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش: «مدرسه محوری» رویکرداصلی آموزش وپرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، علی الهیارترکمن در آئین گرامیداشت مقام شامخ معلم در شهرستان گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، شهیدان رجایی، باهنر و مطهری اظهار کرد: معلم منجی انسان‌ها از جهل و نادانی و رهنمود کننده آنها به سمت دانایی است .

وی افزود: تمام اسناد بالا دستی و سیاست‌های مقام معظم رهبری این است جمهوری اسلامی از مزیت علم وفناوری جایگاه خود را درمنطقه وجهان اثبات کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما باید برای آموزش وپرورش آرمانی تلاش کنیم تا بتواند تعالی دهنده همه جنبه‌های زندگی انسان باشد و دانش‌آموزان را به سمت حیات طیبه رهنمون کند.

علی الهیار ترکمن خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین باید به سمت مدرسه محوری حرکت کنیم و مدرسه باید کانون حل تمام تحولاتی باشد که در آموزش وپرورش شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: جهت گیری آموزش وپرورش به سمت مدرسه محوری و دادن اصالت به مدرسه وتعدیل مدرسه در تراز سند تحول بنیادین است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تحقق اهداف نظام مدرسه محور اظهارکرد: اگر بخواهیم در راستای مدرسه محوری حرکت کنیم قطعا در این مسیر معلمان نقش مهمی دارند و شاکله اصلی مدرسه محوری را شکل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار