کلنگ احداث دبیرستان 18کلاسه سروش ناحیه دو سنندج بر زمین زده شد

سنندج(پانا)-همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، کلنگ احداث دبیرستان 18 کلاسه سروش آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بر زمین زده شد.

کد مطلب: ۸۱۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث دبیرستان 18کلاسه  سروش ناحیه دو سنندج بر زمین زده شد

صبح دیروز آئین کلنگ زنی دبیرستان 18 کلاسه سروش با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار سنندج، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و جمعی از مسئولین استانی و محلی برگزار شد.

در این مراسم رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تبریک هفته معلم و تقدیر از توجه مسئولین به امر مدرسه سازی، خواستار تسریع در احداث این پروژه آموزشی و تحویل برای سال تحصیلی جدید شد.

وی در ادامه با اشاره جزئیات و مشخصات این پروژه آموزشی گفت: دبیرستان 18 کلاسه سروش با دو هزار و 550 متر مربع زیربنای آموزشی، احداث خواهد شد که دارای 40 اتاق شامل: 18 کلاس درس، دو آزمایشگاه، یک سالن، سرایداری، سرویش های بهداشتی و 500 متر مربع محوطه می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مبلغ دو میلیارد و 200 میلیون تومان برای احداث این پروژه آموزشی اختصاص یافته است؛ اظهار داشت: اعتبار مورد نظر از محل استانی و تملک دارایی تامین و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث خواهد شد.

در ادامه با حضور مسئولین کلنگ احداث این پروژه آموزشی بر زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار