مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران :

معلمین با حرکت در مسیر انبیاءاز ثمره کار خود در دنیا و آخرت برخوردار هستند

اسلامشهر (پانا)- به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم ، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستانهای استان تهران ، از واحدهای آموزشی شاهد شهرستان اسلامشهر دیدار نمود.

کد مطلب: ۸۱۹۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمین با حرکت در مسیر انبیاءاز ثمره کار خود در دنیا و آخرت برخوردار هستند

در این بازدیدها که از واحدهای آموزشی مشکوه نور و شاهد صدیقه طاهره(س) آموزش و پرورش اسلامشهر انجام شد ، عبدالله مرتضوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت :معلمی در یک جمله شغل انبیاءاست ودرآیات قرآن کریم بیان شده که انبیاء برای تعلیم و تربیت مبعوث شدند و تربیت بر تعلیم نیز مقدم است .

وی در ادامه افزود:در بنیاد شهید ما به مقوله شهدا و شهادت و امور ایثارگران میپردازیم ،اما طبق روایات ارزش مداد و قلم علما از خون شهدا بالاتر است و خاطر نشان کرد، نظام تعلیم و تربیت ما میبایست آینده نگر باشد و در این راستا معلمین با حرکت در مسیر انبیاءاز ثمره کار خود در دنیا و آخرت برخوردار هستند.

در این برنامه حسن حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز ضمن گرامیداشت هفته معلم ، در گزارشی به موفقیت های مدارس شاهد آموزش و پرورش اسلامشهر به برکت حضور فرزندان شهدامعزز و جانبازان سرافرازدر سطح فعالیتهای منطقه ای و استانی اشاره نمود.

شایان ذکر است ،در این دیدار معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول فعالیتهای شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اسلامشهر و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار