رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی: به دنبال مطالبات معلمان هستیم

تبریز (پانا)- رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در مجلس شورای اسلامی و در کمسیون آموزش و تحقیقات دنبال مطالبات معلمان هستیم و دوست داریم که آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد.

کد مطلب: ۸۱۸۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی: به دنبال مطالبات معلمان هستیم

ضیاء الله در مراسم زنگ سپاس معلم در مدرسه فرزانگان ناحیه 4 تبریز با بیان این که ماموریت پیامبران برای قشر خاص نبود و معلم هم نباید برای قشر خاصی باشد، اظهار کرد: جامعه و مخصوصا معلمین باید به این جمله توجه کنند که فقط محیط کار شما در کلاس درس که دورش حصار کشیده اند، نیست.

وی با بیان این که در جامعه ما معلم باید به شان و جایگاه اصلی خود برسند، ادامه داد: انتظار ما این است که معلم جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند و رهبری جامعه را برعهده گرفته و جامعه را تربیت کند.

نماینده مردم بناب در مجلس تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی و در کمسیون آموزش و تحقیقات دنبال مطالبات معلمان هستیم و دوست داریم که معلم و آموزش و پرورش به جایگاه واقعی خود برسد تا الویت اول کشور آموزش و پرورش باشد.

اعزازی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای دانش آموز در حفظ کیان اسلامی گفت: همه ما باید در خدمت نظامی باشیم که هزینه های بسیاری برای به وجود آوردن آن صرف کرده ایم و حفظ نظام برای ما مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار