روحانی فردا به خراسان رضوی می‌رود

تهران (پانا) - حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، فردا یکشنبه (16 اردیبهشت ماه) در صدر هیأتی از وزراء و معاونان رئیس‌جمهوری به استان خراسان رضوی سفر می کند.

کد مطلب: ۸۱۸۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
روحانی فردا به خراسان رضوی می‌رود

جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی استان خراسان رضوی روز سه‌شنبه (11 اردیبهشت ماه) به ریاست رئیس‌جمهوری، تشکیل و در آن روند اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف در مسیر توسعه بیش از پیش این استان برگزار شود.

در این جلسه بر ضرورت اجرای متوازن برنامه های توسعه و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی استان با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری تاکید شد.

همچنین در این جلسه که با حضور تعدادی از وزرای کابینه، معاونان رئیس‌جمهوری، استاندار خراسان رضوی و برخی مسئولین استانی برگزار شد؛ پس از ارائه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

روحانی فردا در بدو ورود به استان خراسان رضوی در شهر سبزوار در بین مردم این شهر سخنرانی خواهد کرد. رئیس جمهوری سپس به نیشابور سفر می کند و قرار است

محمود واعظی روز گذشته در استان خراسان رضوی با حضور در جمع خبرنگاران محلی (خراسان رصوی) درباره برنامه‌های رئیس جمهوری در این سفر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سفر رئیس جمهوری به این منطقه، اظهار کرد: «سفر رئیس‌جمهوری با ورود وی به سبزوار آغاز می‌شود و پس از دیدار با مردم این شهرستان و سخنرانی در جمع آنان، پروژه فولاد جوین را بهره برداری خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «رئیس‌جمهوری سفری نیز به نیشابور دارد و با مردم این شهرستان هم دیدار می‌کند. در ادامه واحد فولاد نیشابور با حضور حسن روحانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، در ادامه این سفر نیز رئیس‌جمهوری در مشهد مقدس علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت.»

واعظی در ادامه در خصوص جلسات رئیس‌جمهوری در خراسان رضوی نیز گفت: «جلسه‌ای نیز پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته‌های گذشته پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم در این خصوص از سوی استاندار و مسئولان استان صورت گرفته؛ برگزار می‌شود. استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش‌ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و دستاوردهای خوبی عاید این خطه شود.»

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: «همچنین افتتاح پروژه‌هایی در شهرستان فریمان نیز بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهوری در این سفر خواهد بود.»

واعظی در خاتمه با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که در این استان در حوزه های مختلف صورت گرفته است، تصریح کرد: «باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با سایر استان‌ها باشد. خراسان رضوی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند بنابراین باید از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار