کوپال در شانزدهمین جشنواره‌ی Cine Pobre مکزیک

تهران (پانا) - فیلم سینمایی کوپال ساخته کاظم ملایی به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش مسابقه‌ آثار سینمایی شانزدهمین دوره جشنواره Cine Pobre مکزیک به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۸۱۸۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کوپال در شانزدهمین جشنواره‌ی Cine Pobre مکزیک

جشنواره Cine Pobre مکزیک مجموعه ای از فیلم هایی را انتخاب می کند که مقید به سبک و قالب خاصی نبوده و سعی می کنند از محدوده جغرافیایی فراتر بروند، ولی با این حال فیلم های منتخب در دو چیز مشترک اند: تمایل قوی به داستان گویی و به اشتراک گذاشتن سبک شخصی.

«کوپال» اولین فیلم سینمایی کاظم ملایی است که این روزها در گروه هنروتجربه در حال اکران می‌باشد و تاکنون با استقبال خوب علاقمندان این گروه مواجه شده است. این فیلم امروز در شهر مشهد و در دومین برنامه‌ی تور هنروتجربه‌ی خود به همراه کارگردان (کاظم ملایی) و صداگذار (حسین قورچیان) به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

بعضی از عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی، مجری طرح: سیامک کاشف آذر، مشاور هنری و طراح صحنه: محمد اکبری، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: میترا مهتریان، مدیر صدابرداری: حامد صمدزاده، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، موسیقی متن: بابک میرزاخانی، تدوین: عماد خدابخش- کاظم ملایی، دستیار اول و برنامه ریز: مهرنوش حسینی، طراح لباس: میترا آسیایی، جلوه‌های تصویری و عنوان‌بندی: امیر مهران، اصلاح رنگ: سامان مجد وفایی، عکاس: علی دلک آبادی.

شانزدهمین دوره جشنواره "Cine Pobre" مکزیک 3 تا 7 می (برابر با 13 تا 17 اردیبهشت) در شهر La PAZ مکزیک در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار