مسئولین آموزش و پرورش کردستان و جمعی از فرهنگیان با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند

سنندج(پانا)-همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، مسئولین آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان استان با حضور در بهشت محمدی سنندج، با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۸۱۸۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین آموزش و پرورش کردستان و جمعی از فرهنگیان با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند

همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهداء، با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین اداره کل، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، کارکنان اداره کل و نواحی، جمعی از فرهنگیان و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت مقام معلم در بهشت محمدی سنندج برگزار شد .

در این مراسم معنوی رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی گفت: روز شهادت شهید مطهری به نام روز معلم نام گذاری شده است و این شهید بزرگ الگوی عملی برای عالمان و معلمان است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری در زمان حیات پربرکت خود با آثار و تالیفات خود برای جامعه روشنگری می نمود؛ اظهار داشت: عده ای با تفکرات کور درصدد جلوگیری نشر اندیشه های آن شهید والا مقام را داشتند و با شهادت وی و تراوش خون این شهید، مسیر روشن تر شد.

قربانی با بیان اینکه امروز هم عده ای با نام دین و انحراف از مسیر اصلی اسلام در صدد القاء تفکرات خود و اهداف شوم خود هستند؛ تصریح کرد: در این برهه از زمان وظیفه معلمان و عالمان بیش از پیش ملموس است و معلمان نقش موثری در راستای روشنگری و هدایت جامعه دارند و این مهم ترین رسالت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت است.

در پایان مسئولین حاضر در مراسم ضمن غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تقدیم شاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان، به ویژه شهدای فرهنگی ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار