برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی هان مادانگ

مشهد (پانا)- کلاس های آموزشی و هماهنگی هان مادانگ (حرکات نمایشی تکواندو) برای مسابقات انتخابی تیم ملی هان مادانگ برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی هان مادانگ

کلاس آموزش و هماهنگی هان مادانگ (حرکات نمایشی تکواندو) ،11 اردیبهشت برای مسابقات انتخابی تیم ملی هان مادانگ در دو بخش آقایان و بانوان در خانه تکواندو خراسان رضوی برگزار شد‌.
گفتگویی با استاد محمود درهی، مدرس این کلاس ها و دبیر هییت تکواندو استان خراسان رضوی داشتیم. استاد درهی درمورد مسابقات هان مادانگ گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی هان مادانگ، ۲۰ اردیبهشت برای آقایان و ۲۳ اردیبهشت برای بانوان در شهر تهران برگزار می شود.
این مسابقات در چندمین دوره خود و با هدف انتخابی برای مسابقات جهانی و اعزام مدال آوران به کره برگزار می شود. جوایز و امتیازهایی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای آقایان مدال اور، معاف شدن از سربازی را در پی دارد.
در سال گذشته سه شرکت کننده از استان خراسان رضوی در جهان داشتیم که عبدالصمد فتحی در آیتم های جوموک و سون نال، مقام سوم جهان را در بخش آقایان بدست آورد‌. در بخش خانم ها،شیرازی در آیتم نوپیو آپ چاگی طلا بدست آورد و اقبالی در رده نونهالان در آیتم موموم تیویوپ چاگی شرکت کرد.
مسابقات جهانی سال ۲۰۱۸ در کره جنوبی در مرداد ماه و در ۴ بخش، ۱۰ آیتم و ۷ گروه سنی، خردسالان، نونهالان، نوجوانان و ... برگزار می شود.
استاد درهی ورزش را از سال ۵۷ شروع کرده و دان ۷ تکواندو دارد. دو پسر ایشان نیز دان شش دارند. سه دخترشان مربی و داور رسمی و بین المللی تکواندو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار