جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

تهران (پانا) - عادل فردوسی‌پور، مترجم، نویسنده و گزارشگر فوتبال امروز، شنبه 15 اردیبهشت ماه، برای جشن امضای کتاب «هنر خوب زندگی کردن» در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابد.

کد مطلب: ۸۱۸۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن امضای کتاب عادل فردوسی‌پور در نمایشگاه کتاب

به گزارش ستادخبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران، فردوسی‌پورساعت 14 برای جشن امضای ترجمه‌ کتاب «هنر خوب زندگی کردن» به نشرچشمه و نمایشگاه کتاب تهران می‌آید.

«هنر خوب زندگی کردن» تالیف رولف دوبلی نویسنده کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» است که فردوسی‌پور پیش از این با همراهی بهزاد توکلی و علی شهروز آن را ترجمه کرد. این دو مترجم در ترجمه کتاب «هنر خوب زندگی کردن» نیز با فردوسی پور مشارکت داشته‌اند.

کتاب مورد نظر ۵۲ فصل کوتاه دارد که در هر کدام راه‌حلی برای دستیابی به «زندگی خوب» ارائه می‌شود و به گفته‌ نویسنده، این‌ها میان‌برهایی شگفت‌انگیزند برای رسیدن به موفقیت و ثروت.

امروز همچنین مونا زارع، نویسنده‌ کتاب «چگونه با پدرت آشنا شدم» ساعت 16 و حسین یعقوبی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مترجم کتاب «هربار که معنی زندگی را فهمیدم» ساعت17 در نشرچشمه برای رونمایی از کتاب‌های خود حضور پیدا می‌کنند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار