به مناسبت نیمه شعبان صورت گرفت:

نور افشانی در میدان عبدالعظیم (ع) شهرری

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 گفت: مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شب نیمه شعبان و برپایی جشن های شعبانیه در مساجد شاخص این منطقه با شکوه خاصی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نور افشانی در میدان عبدالعظیم (ع) شهرری

سید احمدصفوی با بیان این مطلب گفت: آذین بندی و فضاسازی بصری شهر، متناسب با اعیاد و ایام مبارک شعبان در میادین، محورهای مهم و محدوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام شد تا چهره شهر با حال و هوای این ایام مبارک مزین شود.

صفوی نورپردازی دو موقعیت پل های عابر پیاده در خیابان فدائیان اسلام منتهی به حرم را ازاقدامات ویژه این ایام برشمرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپاشد.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه با تعامل با ستاد شعبانیه شهرری برنامه ریزی شد،گفت: برنامه های این ایام با رویکرد تقویت از جشن های مردمی به اجرا در آمد و مدیریت شهری نقش بستر سازی و حمایت از برنامه های معنوی شهروندان را برعهده داشت.

صفوی به برپایی جشن های مردمی این ایام در مساجد نیز اشاره کرد و افزود: مساجد سیدالشهدا(ع)، زین العابدین (ع)، کیهانی وحسینیه قائم آل محمد و پایگاه های امام سجاد(ع)، مسلم بن عقیل (ع)وشهدای گمنام و آستان امامزاده هادی (ع) از جمله موقعیت های برپایی جشن های این ایام بود که با عنوان ساحت انتظار برگزار شد.

شهردار منطقه 20 استقرار ایستگاه فرهنگی در مترو شهرری و مسجد کیهانی محله دولت آباد را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد که به منظور تقویت شور معنوی شهروندان به اجرا رسید.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار