معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: اجرای طرح نماد در مدارس نیازمند همکاری دستگاه های برون سازمانی است

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای سیاست گذاری طرح نماد، همراهی و همکاری دستگاه های برون سازمانی را ضامن اجرای موفقیت آمیز این طرح دانست.

کد مطلب: ۸۱۸۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:  اجرای طرح نماد در مدارس نیازمند همکاری دستگاه های برون سازمانی است

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در این نشست افزود: طرح نماد یا نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان در راستای توانمندسازی دانش آموزان، مقابله با آسیب های اجتماعی از طریق مداخله به موقع و مؤثر با مشارکت 9 دستگاه و ارگان اجرا می شود و در استان کردستان در شهرستان کامیاران و ناحیه یک سنندج 12 مدرسه را به صورت پایلوت تحت پوشش قرار داده اند.

خوش گوار با اشاره به اجرای گام به گام طرح نماد در مدارس مجری گفت: در این طرح 3 هزار و 649 دانش آموز تحت پوشش قرار گرفته اند که پیش زمینه آن آموزش والدین و همکاران فرهنگی مدارس مذکور طی 10 جلسه آموزشی بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت خاطر نشان کرد: همگی دانش آموزان مدارس مجری نماد در معرض آموزش قرار گرفته اند و اسامی آنان با مشخصات کامل در سامانه پایش ثبت شده اند.

وی ادامه داد: طرح نماد یک طرح فرایندی است که در سال اول در مرحله اول آن شامل آموزش و شناسایی و غربالگری اجرا می شود و از سال آینده مرحله مداخله با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امدداد امام (ره)، ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی عملیاتی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار