خیابان انوری شیراز میزبان چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر

شیراز (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر در خیابان انوری شیراز با همکاری شهرداری منطقه دو شیراز گشایش یافت.

کد مطلب: ۸۱۸۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خیابان انوری شیراز میزبان چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، ابراهیم گشتاسبی راد از گشایش چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر به میزبانی خیابان انوری شیراز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از 12 اردی بهشت ماه همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته شیراز گشایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره زندگی پیاده در شهر در خیابان هایی که تردد مردم زیاد است برگزار می شود، افزود: خیابان عفیف آباد و ارگ کریم خانی از دیگر اماکنی است که این جشنواره در آنها برگزار شده است .

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به تشریح برنامه هایی که در این جشنواره برگزار می شود پرداخت و بیان کرد: اجرای موسیقی سنتی، نمایشگاه صنایع دستی، نمایش عکس، مشاعره، شاهنامه خوانی، تفال به حافظ، برنامه های ویژه کودکان و غیره از جمله این برنامه ها است .

گشتاسبی راد تصریح کرد: در طول جشنواره، آموزش های شهروندی توسط سازمان های مختلف شهرداری شیراز از جمله سازمان آتش نشانی، پسماند، حمل و نقل و ترافیک و غیره به شهروندان ارائه می شود .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره زندگی پیاده در شهر، پررنگ کردن نقش انسان ها، افزایش روح نشاط و شادی در مردم، تقویت نقش انسان در طراحی و مدیریت شهری است .

وی با بیان اینکه چهارمین جشنواره زندگی پیاده در شهر با حضور شهردار شیراز، اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری گشایش یافت، عنوان کرد: این جشنواره با همکاری شهرداری منطقه دو شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار شده است .

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز جشنواره زندگی پیاده در شهر با استقبال بسیار خوب شهروندان و گردشگران خارجی مواجه شده است و برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در طول سال برنامه ریزی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار