عزیز بردستانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی :

نقش مشارکت اولیاء در موفقیت های آموزش و پرورش حیاتی است

کاکی ( پانا ) رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی گفت: مشارکت اولیاء در فعالیت ها و اقدامات آموزش و پرورش نقش حیاتی دارد.

کد مطلب: ۸۱۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش مشارکت اولیاء در موفقیت های آموزش و پرورش حیاتی است

عزیز بردستانی در جمع نمازگزاران جمعه کاکی ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید معلم مرتضی مطهری با بیان اینکه مشارکت مردم درفعالیت های آموزش و پرورش نقش حیاتی دارد اظهار داشت: آموزش و پرورش با مشارکت مردم می تواند به اهداف متعالی سند تحول بنیادین دست پسدا کند.

وی با بیان اینکه کنکور سال 96 موفقیت های بسیار مهمی برای آموزش و پرورش منطقه کاکی داشت تصریح کرد: با قبولی 52 دانش آموز در دانشگاه های دولتی و کسب 8 رتبه زیر 1000 توانستیم در استان جز مناطق برتر باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی با اشاره به فعالیت های عمرانی در آموزش و پرورش منطقه کاکی افزود: ساخت 24 کلاس درس جدید در 4 مدرسه فرسوده و همچنین ساخت نمازخانه از جمله مصوبات شورای برنامه ریزی شهرستان برای آموزش و پرورش منطقه کاکی بوده است.

بردستانی ضمن بیان اهمیت هدایت تحصیلی در آینده دانش آموزان بیان کرد: اهتمام خانواده ها در بحث هدایت تحصیلی بسیار مهم است و با برنامه ریزی صورت گرفته سعی شده به تمام اولیاء در مورد هدایت تحصیلی آموزش های لازم داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار