مرگ مقنی در اثر ریزش چاه در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - آتش نشانان پس از 9 ساعت تلاش جسد مقنی 60 ساله را از عمق 8 متری چاه بیرون آوردند

کد مطلب: ۸۱۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مرگ مقنی در اثر ریزش چاه در نیشابور

سید مهدی حسینی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با بیان این خبر گفت: در پی تماس تلفنی حادثه دفن شدن یک مقنی در زیر آوار یک چاه 8 متری در بلوار جمهوری به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی نیشابور اعلام شد .
حسینی اظهار داشت: با اعلام این حادثه بلافاصله یک تیم نجات از ایستگاه 1 و همچنین یک تیم از آتش نشانان ایستگاه 3 به محل اعزام شدند .
وی ادامه داد: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مقنی پس از حفر یک چاه 8 متری در فاصله 2 متری چاه فاضلاب قبلی اقدام به حفر تونل برای انباری چاه کرده است که ناگهان بدنه چاه ریزش کرده و مقنی در زیر گل و لای و خاک فراوان دفن شده بود .
مدیر عامل آتش نشانی گفت: عملیات تخلیه چاه از همان دقایق اولیه شروع شد و از دو مقنی شهرداری نیز درخواست شد که برای کمک به آتش نشانان در محل حضور یابند .
وی افزود: از یک دستگاه خودرو تخلیه چاه نیز برای تخلیه آب و لجن موجود در چاه استفاده شد که این خودرو توانست دو تانکر لجن از چاه خارج کند ولی بقیه بار که به صورت گل و لای بسیار چسبنده بود توسط آتش نشانان و دو مقنی کمکی تخلیه شد تا سرانجام در ساعت 1:25 دقیقه بامداد پس از 9 ساعت تلاش کار به پایان رسید و جسد مقنی، پس از معاینه توسط تکنسین اورژانس 115 تحویل سازمان آرامستانها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار