وزیر بهداشت در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی:

کسی تواناست که عالم خداترس باشد

تهران (پانا) - وزیر بهداشت می‌گوید برای سربلندی و موفقیت بیمارستان فارابی، افراد زیادی برای آموزش، ارتقای مهارت ها و اعتبار ایران و ایرانی زحمت کشیده و پیر شده اند.

کد مطلب: ۸۱۸۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کسی تواناست که عالم خداترس باشد

سید حسن هاشمی در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی، تازه های چشم پزشکی، ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری بیست و چهارمین دوره از این سمینار، گفت: آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است.
وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید و از رقابت های بیجا و آزار دهنده، پرهیز کنید مهم است که رقابت علمی داشته باشید و در راستای عالم شدن حرکت کنید.
دکتر هاشمی اضافه کرد: برخی افراد نمی خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد بنابراین باید مراقبت کنید.

وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت حفظ احترام اساتید، گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش های مهمی به دانشجویان و پزشکان می دهند و اگر می خواهید که مورد احترام باشید تا می توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

دکتر هاشمی در پایان یادآور شد: فردوسی قرن ها پیش شعر "توانا بود هر که دانا بود" را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد چراکه پول، زور، مقام و منصب نمی تواند نمادی از توانایی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار