نمایش «رهایی» از قاب آی‌فیلم

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «رهایی» که به‌تازگی در انگلیس دوبله انگلیسی شده است، پس از پایان نمایش مجموعه «میکائیل» برای اولین‌بار روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود.

کد مطلب: ۸۱۸۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «رهایی» از قاب آی‌فیلم

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، «رهایی» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیما در سال ۱۳۹۳ است، که از ۱۶ اردیبهشت در ۱۰ قسمت از کانال انگلیسی پخش خواهدشد.

سریال اجتماعی‌پلیسی «رهایی»، به‌کارگردانی مسعود تکاور ماجرای گروگان‌گیران باهوش و سریعی است که اقدام به گروگان‌گیری می‌کنند تا از این طریق به خواسته‌های خودشان برسند؛ اما شرایط برای آن‌ها آن‌‌طور که می‌خواهند پیش نمی ‌رود و با ورود پلیس به ماجرا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد... .
بازیگرانی همچون دانیال حکیمی، پرویز فلاحی‌پور، سام قریبیان ، شاهد احمدلو، رضا توکلی، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، افشین سنگ‌چاپ، امیرحسین مدرس، سام قریبیان، میترا حجار و سوگل طهماسبی در «رهایی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سریال تلویزیونی «رهایی» از یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت، هر شب ساعت ۲۱:۰۰ به وقت GMT (۰۱:۳۰ به‌وقت تهران) روی آنتن آی‌فیلم انگلیسی می‌رود و بازپخش آن در ساعت های ۰۲:۰۰، ۰۶:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار