هشت هزار طرح سازندگی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

زاهدان(پانا)- مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار طرح عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در 2 سال اخیر توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی استان ساخته و بهره برداری شده است.

کد مطلب: ۸۱۸۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
هشت هزار طرح سازندگی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

به گزارش ایرنا سرهنگ علی اکبر جعفری در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تبریک 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار داشت: جهادگران در این استان با خدمت بی منت همواره در راستای رفع محرومیت تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه هم اینک 18 قشر از دانش آموزان، طلاب و غیره در گروه های جهادی سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند گفت: فعالیت های بسیج سازندگی در قالب سه هدف اساسی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و بهره مندی از نشاط آنان برای آبادانی کشور، کمک به دولت برای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و ایجاد زمینه های اشتغال موقت و دائم در آن مناطق مدنظر است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان فعالیت هفت هزار دانش آموز استان در طرح هجرت مدارس، خدمات رسانی 120 پزشک به 10 هزار نفر از مردم محروم نیمروز در نوروز و اعطای هشت میلیارد تومان وام به متقاضیان عرصه های اقتصاد مقاومتی را از جمله خدمات این نهاد و نیروهای جهادی در این استان برشمرد.

وی گفت: هم اینک هشت موسسه خیریه با افزون بر چهار هزار نفر عضو تحت نظارت بسیج سازندگی در استان فعالیت می کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: بسیج سازندگی همواره با ارائه خدمات در بخش های مختلف اقتصادی و محرومیت زدایی می کوشد شرایط لازم را برای حضور موثر مردم در سازندگی منطقه فراهم کند.

حجت الاسلام علی نقی تهرانی زاده تاکید کرد: راه مقابله با دشمن پیروی از فرمایش رهبر معظم انقلاب در تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه همه افراد باید تاثیر گذار باشند.

وی بر استفاده از گروه های جهادی بومی در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: راهبرد اصلی بسیج سازندگی انجام اقدامات کوتاه مدت، زودبازده، فراگیر و عام المنفعه و کارهای ساده به دور از پیچیدگی است تا همه قشرهای مردم بتوانند مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایرنا بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی و انجام طرح های عام المنفعه در اردیبهشت سال 1379 به فرمان رهبر معظم انقلاب، تشکیل شد.

خبرنگار دانش آموز/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار