معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد:

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته معلم در شهرری

شهرری (پانا)- معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک ری برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم را در این منطقه تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های گرامیداشت هفته معلم در شهرری

مراد شجاعی در این رابطه اظهار داشت: بخش نامه ای از طرف اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برای مناطق صادر شد وما برای مدارس ارسال کرده و جلسه ای توجیهی برای مدیران مدارس درباره نحوه انتخاب معلم نمونه با محوریت کیفیت بخشی آموزشی و روش تدریس موثر برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: در این ارزیابی کیفی 260 نفر شرکت کرده و از این تعداد 17 نفر منتخب شدند که از آن 17 نفر 2 نفر به عنوان معلم نمونه استانی و 15 نفرمعلم نمونه منطقه ای برگزیده شدند.

وی ادامه داد: از این معلمین نمونه با حضور مسئولین شهر و نمایندگان مجلس تقدیر به عمل می آیدو در عین حال از همه بازنشستگان سال تحصیلی گذشته هم تجلیل خواهد شد.
وی تصریح کرد:در این مراسم دو برنامه یاد آوری خاطره برای معلم هایی که در دهه 60 تدریس کردند و همچنین تهیه کتاب پایه اول برای همه معلمان با تدریس یک معلم که 37 سال سابقه تدریس پایه اول را دارد ،با تدریس درس آب رادر برنامه داریم.

شجاعی علت انتخاب تدریس این سرفصل را چنین عنوان کرد: این مبحث درسی است که دانش آموز در نظام تعلیم و تربیت برای اولین بار آموزش دیده و نوعی نوستالژی و بازگشت به خاطرات گذشته است و دوم بحث محدودیت های منابع آبی میباشد که خواستیم اهمیت آب در بین مدیران و معلمان بیشتر جلوه کند.
در این مراسم از یک معلم شایسته ای که هم جانباز هست و از خانواده شهدا است، نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
شایان ذکر است ، این مراسم روز سه شنبه شانزدهم اردیبهشت 97 در کانون فرهنگی هنری سمیه برگزار خواهد شد.
/خبرنگار:زهراروحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار