پیام تبریک بخشدار خاوران به مناسبت گرامیداشت روز کارگر وهفته معلم

شهرری (پانا)- بخشدار خاوران به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، این مناسبت ها را به کارگران زحمت کش و فرهنگیان متعهد و خدوم ب تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۸۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک بخشدار خاوران به مناسبت گرامیداشت روز کارگر  وهفته  معلم

در این پیام بابایی بخشدار خاوران اظهار داشت: بی تردید کار و کارگر به عنوان یک حلقه بی بدیل از شور، نشاط، امید و به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقشی برجسته و ویژه را در هر کشور رقم می زند.
وی در ادامه افزود: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیتها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.

بخشدار خاوران در بخشی دیگر عنوان کرد: فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: بی شک معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت اند و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: « معلمی شغل انبیاست».
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار