مدیر کمیسیون معین و خاص شورای عالی آموزش و پرورش در زنجان:

تشکیل کمیسیون های خاص موجب افزایش قدرت تصمیم گیری وکاهش تمرکز می شود

با تشکیل کمیسیون های خاص در ادارات کل استان ها و مناطق و شورای مدارس توان تصمیم گیری و روحیه مسئولیت پذیری افزایش یافته و موجب تمرکز زدایی و تسریع در فرایند رسیدگی به مشکلات پرونده های تحصیلی دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۸۱۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیسیون های خاص موجب افزایش قدرت تصمیم گیری وکاهش تمرکز می شود

زنجان(پانا)-موسی الرضا کفاش مدیر کمیسیون خاص و معین شورای عالی آموزش و پرورش در جلسه توجیهی اعضای کمیسیون خاص استان و منتخبین کمیسیون خاص نواحی 1و2 زنجان گفت: با تشکیل کمیسیون های خاص در ادارات کل استان ها و مناطق و شورای مدارس توان تصمیم گیری و روحیه مسئولیت پذیری افزایش یافته و موجب تمرکز زدایی و تسریع در فرایند رسیدگی به مشکلات پرونده های تحصیلی دانش آموزان می شود.

کفاش در ادامه سخنان خود گفت : بر اساس دستورالعمل صادره در سال 95 تعداد 18 بند به عنوان اختیارات کمیسیون خاص استان و شش بند به عنوان وظایف شورای مدرسه واگذار شده و اختیارات کمیسیون خاص مناطق و نواحی نیز در 50 بند تدوین و بازنگری شد.

محمد خندان رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان زنجان که به عنوان دبیر کمیسیون خاص استان سخن می گفت ضمن بیان اهم اقدامات 2 سال کمیسیون خاص استان از رسیدگی به تعداد 298 عنوان پرونده تحصیلی در کمیسیون خاص استان خبر داد .

در ادامه جلسه اعضای کمیسیون خاص استان و نواحی 1و2 زنجان در خصوص ابهامات و اشکالات اختیارات کمیسیون خاص محوله به استان ، منطقه و مدرسه و آیین نامه های آموزشی به صورت مشروح به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و بر لزوم واگذاری اختیارات بیشتر به وظایف شورای مدرسه تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار