دستور رئیس جمهوری به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهوری به نمایندگی از سوی رئیس جمهوری در تماس تلفنی با علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تازه‌ترین گزارش امداد‌رسانی و رسیدگی به زلزله‌زدگان این استان مطلع شد و دستورهای رئیس‌جمهوری را برای تسریع در روند امدادرسانی، ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دستور رئیس جمهوری به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، محمود واعظی در این تماس تلفنی اعلام کرد که حجت‌الاسلام حسن روحانی به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط دستور داده است تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استان‌های همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان، خدمات درمانی، بهداشتی برای مصدومان و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب‌دیده بسیج شوند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار کرد که رئیس جمهوری از ابتدای انتشار اخبار مربوط به زلزله کهگیلویه و بویر احمد در تماس‌های تلفنی با وزیر کشور و مسئولان ذی‌ربط، پیگیر موضوع بوده و تاکید کرده است که باید امکانات دولت و سایر نهادهای عموم و تشکل‌های مردمی در مسیر اقدامات درمانی و امدادی هماهنگ شوند.

زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.۲ ریشتر صبح چهارشنبه استان کهگیلویه و بویر احمد حوالی سی‌سخت را تکان داد و علاوه بر خسارات واردشده، تعدادی از هموطنان نیز مصدوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار