رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه گلستان

کنگره استانی مجمع فرهنگیان استان گلستان در شهریور 97 برگزار می گردد

گرگان(پانا)-دکتر مازندرانی رئیس مجمع فرهنگیان ایران اسلامی شاخه گلستان از برگزاری کنگره استانی مجلس فرهنگیان استان گلستان در شهریور 97 خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کنگره استانی مجمع فرهنگیان استان گلستان در شهریور 97 برگزار می گردد

دکتر مازندرانی در آستانه هفته معلم با تبریک ایام فوق بیان کردند:مجمع فرهنگیان ایران اسلامی به عنوان یک تشکل اصلاح طلب در استان از فعالیت خود را آغاز نمود .درحال حاضر در 12 شهرستان استان فعالیت داشته و هیئت موسس شهرستان ها تشکیل و عضوگیری آغاز گردید.

انشاء الله تا پایان مرداد پس از اتمام عضو گیری اولیه انتخابات شهرستانی برگزار و شورای اجرایی معین می گردد.

انتخابات استان نیز در نیمه اول شهریور با حضور منتخبین برگزار و با رای اعضای شورای مرکزی استان تشکیل و با ساختار تعریف شده فعالیت خود را در چارچوب اساسنامه آغاز خواهند کرد.

ایشان در خصوص سیاستهای مجمع عنوان کردند:

فعالیت مجمع براساس اساسنامه در قالب صنفی و سیاسی می باشد در امور سیاسی رویکرد اصلاح طلبانه به همراه حمایت از دولت تدبیر و امید از سیاست هاست و در بعد صنفی نیز مجمع تلاش خواهند نمود ضمن آسیب شناسی لازم با استفاده از نظرات نخبگان فرهنگی تربیتی و اجتماعی و ظرفیت های موجود با بهره گیری از راهکارهای قانونی بدور از رفتارهای احساسی راهکارهای مطلوب در جهت رفع معضلات فرهنگیان را ارائه و متعهد می گردد پیگیر خواسته های و مطالبات صنفی فرهنگیان عزیز باشد.

ایشان در خصوص تغییر و تحولات در آموزش و پرورش استان گفتند:

سیاست مجمع حمایت از دولت مردان تدبیر و امید است در این راستا نیز ضمن قدر دانی از مقام عالی وزارت، نماینده معزز ولی فقیه در استان ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم و تشکلات صنفی و سیاسی به واسطه همدلی در انتخاب جناب آقای گوهری راد به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش حمایت قاطع خود را از برنامه های نامبرده اعلام می دارد.

ایشان در پایان خواستار توجه جدی تر به مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به امور آموزشی و پرورشی شدند گفتند اگرچه در سال های اخیر تلاش گردید با برنامه ریزی لازم در زمینه مشکلات صنفی فرهنگیان قدمهای مثبتی برداشته شود که جای سپاس و قدر دانیست اما انتظار است با همدلی دولت و مجلس و ارگانهای نظام شاهد توجه افزون تر به آموزش و پرورش و به خصوص مطالبات صنفی و معشیتی فرهنگیان عزیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار