معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا: آموزش و پرورش نقش مهمی در حفظ آرمان های انقلاب دارد

تبریز (پانا)- معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: نام و یاد شهدا و این که  انقلاب مدیون شهداست باید در جامعه ساری و جاری باشد ودر این زمینه نباید از  دستگاه  تعلیم و تربیت غافل شویم چرا که  استقلال و دوام انقلاب در گرو توجه به  آموزش و پرورش که آینده سازان نظام را تربیت می کند، است.

کد مطلب: ۸۱۸۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا: آموزش و پرورش نقش مهمی در حفظ آرمان های انقلاب دارد

الیاس گل محمدزاده در مراسم عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم در حسینیه اعظم شهدای وادی رحمت تبریز اظهار کرد: برخلاف نظر عد ه ای که فکر می کنند با گناه و تر ویج فساد در جامعه زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) مهیا می شود ولی باید گفت که شناخت امام و تهذیب نفس و امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی های اصلی یک منتظر واقعی هستند.
وی با بیان این که شهید مطهری نماد شهدا است، افزود: نام گذاری روز معلم به مناسبت شهادت این بزرگوار بسیار ارزشمند است و در سپاه هفته عقیدتی و سیاسی مقارن با هفته گرامی داشت مقام معلم نشان می دهد که تعلیم و تربیت چقدر مهم است.
گل محمدزاده تصریح کرد: نام و یاد شهدا و این که انقلاب مدیون شهداست باید در جامعه ساری و جاری باشد ودر این زمینه نباید از دستگاه تعلیم و تربیت غافل شویم چرا که استقلال و دوام انقلاب در گرو توجه به آموزش و پرورش که آینده سازان نظام را تربیت می کند، است.
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با بیان این که دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال الگو دهی و نظم دهی به جامعه است، گفت: سپاه در ماموریتهای مهم مانند راهیان نور، یادواره شهدا و طرح شهید بهنام محمدی که طرحی برای وصل دانش آموزان به مساجد است نیازمند همکاری آموزش وپرورش است.
وی نقش خطیر معلمان در سنگر مقدس تعلیم و تربیت را یادآور شد و گفت: معلمان حتی در خطوط مقدم جبهه ها در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند وبرای همین است که عظمت مقام معلم هیچگاه از یاد ملت نمی رود.
گل محمدزاده بیان کرد: اطاعت از ولی امر مسلمین وصیت تمام شهدا است و امیداوارم با رعایت این امر بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار