قدردانی نمایندگان استان یزد از مدیران کل سابق آموزش و پرورش استان در روز معلم

وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی: یزدی ها در آموزش و پرورش خوش درخشیده‌اند

یزد (پانا) - به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم و برای پاسداشت زحمات فرهنگیان استان یزد؛ دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مدیران کل سابق آموزش و پرورش استان دیدار و از تلاش ها و خدمات آنان قدردانی کردند.

کد مطلب: ۸۱۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی نمایندگان استان یزد از مدیران کل سابق آموزش و پرورش استان در روز معلم

در این دیدار که محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان و سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند از رضا سلطان‌زاده، علی اکبر رئوف، علی مشاهیری، احمد شهسواری، علی زابلی، احمد شیرزاد و عباسعلی دانافر با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

نماینده مردم اردکان در این مراسم با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در بالندگی و استحکام بنیان های علمی و فرهنگی جامعه گفت: علم‌آموزی و انتقال فرهنگ و باورهای یک نسل به نسل آینده‌ساز کشور وظیفه‌ای است که در سایه دلسوزی و همت فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش میسر است‌.

تابش تصریح کرد: در دنیای رو به رشد و عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نقش تعلیم و تربیت بسیار حساس‌تر خواهد بود و فرهنگیان عزیز باید بتوانند دانش آموزان را با ظرفیت ها و چالش های این فضای جدید آشنا نمایند.

وی با تاکید بر توجه مسئولان در سطوح مختلف به حل مشکلات مختلف آموزش و پرورش به خصوص در بحث اعتبارات و نیروی انسانی عنوان کرد: به سهم خود در ادوار مختلف پیگیر مشکلات جامعه شریف فرهنگیان استان یزد بوده‌ایم و خواهم بود تا بتوانیم دین خود را به آنان که ایثارگرانه برای تربیت آیندگان کشور همت گمارده اند، ادا کنیم.

همچنین در این دیدارها، نماینده مردم یزد و اشکذر نیز فرهنگیان استان یزد را متاثر از فرهنگ و خصلت این خطه، بسیار متعهد و سختکوش عنوان کرد و بر حل مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد.

در اثنای این دیدار نماینده مردم اردکان در تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، برخی از درخواست‌های فرهنگیان استان را با وی در میان گذاشت و با اشاره به صدرنشینی مداوم دانش‌آموزان یزدی در آزمون سراسری، توجه ویژه به مشکلات آموزش و پرورش استان را خواستار شد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این تماس تلفنی با تشکر از ابتکار تابش برای سر زدن به مدیران کل استان یزد و تشکر از نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: یزدی ها در بخش‌های مختلف خصوصا در آموزش و پرورش خوش درخشیده‌اند و سعی خواهیم کرد تا مشکلات آنان را با همراهی مسئولان استانی مرتفع نماییم.

سیدمحمد بطحایی ابراز امیدواری کرد در سفر به استان یزد از نزدیک به بررسی درخواست های فرهنگیان استان بپردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار