هفته معلم، توجه و تقدیر نسبت به مقام علم و کرامت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: کلید توسعه کشور در دست معلمان است و معلمان، گلهای فضیلت را به جامعه تقدیم می کنند.

کد مطلب: ۸۱۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
هفته معلم، توجه و تقدیر نسبت به مقام علم و کرامت است

به گزارش پانا ازگیلان، مهدی حاجتی صبح چهارشنبه در مراسم تکریم از مقام معلم در گیلان که در سالن همایش های دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: معلمان تلاش های بسیاری در جهت ارتقای جامعه دارند و این مسئله بر بار مسئولیتی شان می افزاید.

وی افزود: در زمینه آموزش در گیلان تلاش کردیم سطح آموزش و پرورش را از نگاه راهبردی به برنامه ریزی عملیاتی تبدیل کنیم و در این راه از همه ظرفیت ها به صورت علمی استفاده کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه گیلان جزو 10 استان برتر کشور در شورای آموزش و پرورش است، گفت: برگزاری یک لیگ علمی با رقابت مبتنی بر سطح مدرسه تا استان در دستور کار ما قرار دارد.

حاجتی همچنین افزود: از افتخارات دیگر آموزش و پروش گیلان این است که دانش آموزان گیلانی رتبه ششم را در کنکور سراسری برای چندمین سال پیاپی در کشور به دست آورده اند.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما ارتقای آموزش و پرورش استان است، گفت: برای نهادینه شدن این هدف از همه ظرفیت های برون سازمانی هم استفاده می کنیم و تعامل آموزش و پرورش با همه نمایندگان مجلس در راستای بهره مندی از این ظرفیت ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اجرای طرح "نهضت فرهنگ پیشگیری" توسط آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: در این طرح تلاش می‌کنیم تا خود مراقبتی در مقابل آسیب‌های اجتماعی را به مربیانمان بیاموزیم.

غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم شهرستان رشت هم در این آیین گفت: به رغم همه اتفاقات خوبی که در آموزش و پرورش افتاده است نیازمند حرکت جدی دولت در رفع اساسی مشکلات فرهنگیان هستیم.

درسی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم از 60 معلم برگزیده استان گیلان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار