نوبخت:‌ بهبود معیشت فرهنگیان اولویت دولت در سال های اخیر بوده است

سخنگوی دولت کشور تاکید کرد طی سال های اخیر یکی از اولویت‌های دولت حل مشکلات آموزش و پرورش و بهبود معیشت فرهنگیان بوده است.

کد مطلب: ۸۱۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نوبخت:‌ بهبود معیشت فرهنگیان اولویت دولت در سال های اخیر بوده است

به گزارش پانا از گیلان،همایش تجلیل از معلمان نمونه گیلان همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان انزلی برگزار و در پایان این همایش از ۶۰ معلم نمونه گیلانی تجلیل و تقدیر شد.

محمدباقر نوبخت در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: استاد شهید مطهری نماد و الگوی یک تفکر اسلامی و انقلابی بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره برخی از ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی استاد مطهری افزود: استاد مطهری در حوزه‌های فلسفی، نبوت و مهدویت نگاهی ژرف و عمیق داشتند که باید تبیین و تشریح شود.

وی در ادامه با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان می‌توانند در حوزه فلسفه انتظار با محوریت دیدگاه‌های این استاد گرانقدر فعالیت تحقیقاتی انجام دهند، گفت: این آمادگی وجود دارد که برخی از این مقالات و پژوهش‌ها به یک کتاب تبدیل و در راستای تبیین آن کارگاه آموزشی برگزار شود.

سخنگوی دولت همچنین با بیان اینکه خود نیز یک فرهنگی بوده است، خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر یکی از اولویت های دولت حل مشکلات آموزش و پرورش و بهبود معیشت فرهنگیان بوده است.

نوبخت از فرهنگیان و معلمان خواست تا عملکرد دولت طی پنج ساله گذشته را نقد و بررسی کنند و نظرات، ایده‌ها و انتقادات خود را به نگارش درآورند چرا که دولت آماده شنیدن و دریافت نقدها و پیشنهادهای آنهاست.

وی با اشاره به اینکه دولت طی پنج سال اخیر گام‌هایی در راستای شکست محاصره اقتصادی در قالب برجام برداشته است، افزود: این یک تصمیم جمعی بوده و کسی نمی‌تواند اکنون بگوید که سهمی در آن نداشته است یا آن را قبول ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار