مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران:

هراس دشمنان نظام اسلامی از سپاه به دلیل قرار گرفتن یک نیروی ایمانی ،عقیدتی در مقابل آنان است

اسلامشهر (پانا)-مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز سپاه پاسداران به‌عنوان نیروی قدرتمند در منطقه مطرح است و این قدرت به دلیل این میباشد که که دشمنان در مقابل یک نیروی اعتقادی ،دینی قرار گرفته‌اند.

کد مطلب: ۸۱۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هراس دشمنان نظام اسلامی از سپاه به دلیل قرار گرفتن یک نیروی ایمانی ،عقیدتی  در مقابل آنان است

حجت‌الاسلام‌ مختار نظری در همایش سراسری بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و مراسم تجلیل از مدیران و مربیان برتر بسیج شهرستان اسلامشهرکه در محل اردوگاه شهید غلامی سپاه سید الشهدا (ع)شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فکرها و اندیشه‌های استاد شهید مرتضی مطهری، پشتوانه فکری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: جایگاه و ارزشی بالاتر از معلمی و مربی‌گری وجود ندارد و خداوند در قرآن کریم خودش را با این ویژگی معرفی می‌کند و مربی‌گری اصالتاً از آن خداست و باید به مربیان و معلمانی که در این وادی وارد شدند، تبریک گفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران دردمندی را از ویژگی‌های مهم معلم عنوان کرد و افزود: پیامبر(ص) که در قرآن بزرگ‌ترین معلم انسان معرفی شده، نیزدردمند مردم بودند.

وی با اشاره به ویژگی اخلاقی و شخصیت شهید مطهری تصریح کرد: مطهری عالم به مقتضیات زمان بود و معلم باید این‌گونه باشد و بداند مشکل اساسی که گریبان‌گیر جامعه شده چیست و با شناسایی مشکل عکس‌العمل نشان داده و به راه حلی برای رفع مشکل بپردازد.

حجت الاسلام نظری تأکید کرد: شهید مطهری در مورد اندیشه‌های سیاسی نگرانی نداشت و تنها چیزی که او را رنج می‌داد، این بود که، عده‌ای اعتقاد به اسلام نداشتند، اما برای اینکه عقاید مارکسیستی خود را در مغز مردم و فرزندانمان فرو کنند، به افکار باطل خود رنگ و لعاب دینی می‌دادند و مطهری در مقابل این افراد ایستادگی و مبارزه می‌کردد.

وی مطالعه فراوان و اظهار نظر در زمینه‌های گوناگون و نقاد سخن‌بودن را از دیگر ویژگی‌های استاد مطهری عنوان کرد و گفت: مطهری عالمی فلسفه‌دان و فلسفه‌خوان بود و به فکر و اندیشه افراد کار داشت و همین دلیلی است که اندیشه استاد مطهری پشتوانه فکری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه سپاه سیدالشهدا (ع)استان تهران افزود: برای تعیین این اندیشه بیش از ۱۰۰۰ طلبه به‌کارگیری شدند و اگر امروز می‌بینیم که سپاه از لحاظ سلامت فکری تا به‌حال حفظ شده، یکی از دلایل مهم این است که آبشخور سپاه، حوزه علمیه بوده و نام‌گذاری سالروز شهادت استاد مطهری به‌نام روز عقیدتی سیاسی نیز به همین دلیل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران قبل از اینکه نیروی نظامی باشد ،یک نیروی عقیدتی است و همین ایمان و اعتقاد است که مردم را از خانه به جبهه جنگ می‌رساند و منجر به پیروزی می‌شود.

حجت الاسلام نظری علت عمده پیروزی سپاه پاسداران را در کشورهای سوریه، عراق و … اعتقادات و باورهای آنان دانست و اذعان کرد: اگر امروز سپاه پاسداران به‌عنوان نیروی قدرتمند در منطقه مطرح شده و دشمنان به‌شدت از او می‌ترسند به این دلیل است که دشمنان در مقابل یک نیروی اعتقادی ،دینی قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه سپاه سیدالشهدا استان تهران، در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) ایشان و دیگر امامان معصوم(ع) را ارکان زمین معرفی کرده و اظهار کرد: وظیفه ما برای حفظ این رکن زمین این است که به یاد امام زمان باشیم تا امام زمان نیز به یادمان باشند و اوامر ایشان را اجرا کنیم و به راویان حدیث ایشان مراجعه کنیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

وی متذکر شد: خدا را شاکریم که در عصری زندگی می‌کنیم که عصر امامت و ولایت است و رهبری جامعه را فردی از فرزندان پیغمبر عهده‌دار شده و امیدواریم حکومت عدل علوی و حکومت مهدوی به‌زودی بر روی کره زمین شکل گیرد و جهان از ظلم و تبعیض و بی‌عدالتی نجات یابد و به قسط و عدالت برسد.

شایان ذکر است ،در این همایش از مدیران و مربیان برتر بسیجی، فرمانده‌هان برتر حوزه‌ها، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سپاه سیدالشهدا (ع)ناحیه اسلامشهر در سال ۹۶ تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار