اولین دوره مسابقات آسیایی اسلالوم آب های خروشان آسیا به میزبانی البرز برگزار می شود

کرج (پانا) - استاندار البرز گفت: برای برگزاری مسابقات آسیایی اسلالوم آب های خروشان برای نخستین بار در آسیا به میزبانی البرز در کمال امنیت و آرامش آمادگی لازم را داریم.

کد مطلب: ۸۱۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقات آسیایی اسلالوم آب های خروشان آسیا به میزبانی البرز برگزار می شود

محمدعلی نجفی در دیدار با نماینده فدراسیون جهانی قایقرانی از تایلند و دبیر کنفدراسیون قایقرانی افریقا و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حوزه قایقرانی با تاکید بر حمایت جدی از توسعه ورزش و ایجاد بسترهای مناسب در استان افزود: برای برگزاری مسابقات آسیایی اسلالوم آب های خروشان به میزبانی البرز، با تمام امکانات استان پای کار هستیم.

وی ادامه داد: البرز به تعبیر مقام معظم رهبری، ایران کوچک نامیده شده از این رو رنگین کمانی از اقوام کشور در این استان در کنار یکدیگر با آداب و رسوم گوناگون در صلح و صفا زندگی می کنند.

نجفی گفت: در حوزه ورزش و جوانان با بهره برداری از امکانات استان و تقویت زیرساخت ها، درصدد برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی هستیم که مسابقات اسلالوم و آب های خروشان یکی از این برنامه ها است.

وی افزود: البرز، استانی پویا و جوان است که باید زیرساخت های ورزشی آن تقویت شود بنابراین درصدد بهره برداری از حسن توجهات ملی به این استان هستیم.

استاندار البرز اضافه کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان البرز در نهایت امنیت و آرامش برگزار خواهد شد و در این راستا کمیته پشتیبانی نیز تشکیل می شود.

وی گفت: بنا بر اظهارات دبیر کنفدراسیون قایقرانی افریقا، رودخانه کرج یک سرمایه بزرگ است که تنها در بخش قایقرانی بیش از 100 میلیون دلار ارزش دارد.

مسابقات آسیایی اسلالوم و آب های خروشان در رده سنی زیر 23 سال در بخش بانوان و آقایان برای نخستین بار در آسیا به میزبانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار