پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم

بوشهر ( پانا ) مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز معلم

متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

و باز در اردی بهشت بهشتی شمیم معطر گل های بوستان تعلیم و تربیت هوا را عطرآگین کرده است؛ بوستانی که باغبانش با عشق و رنجی که از سویدای جان و روانش برخاسته، جهان را بشارت آبادانی می دهد، زیرا بذر بهارآوری که او پرورش داده است، در آینده، باغستانی برکت خیز خواهد شد.

تلاقی ماه معظم شعبان با ماه منوّر اردی بهشت تلاقی بهار معنویت است با طبیعت که خود نماد ناب تحول است زیرا محور و مدار این 2 ماه شمسی و قمری بندگان ویژه ی خداوندند که در کار رستگاری انسانند.

هفته معلم و روز معلم روز پاسداشت شور، شعور، شرافت و صداقتی است که معلمان سمبل های مجسم آنند.

این جانب با افتخار به معلمی خویش و به عنوان نماینده و خادمی کوچک ضمن تبریک و قدردانی از بن جان از همکاران فرهیخته و فرزانه ی خودم پوزش صمیمانه ام را نثار عزیزانی می کنم که نتوانسته ایم پاسخ شایسته و بایسته ای برای کوشش های کارستان آنان داشته باشیم.

اما بی گمان با همه ی مرارت ها، دشواری ها، کمبودها و رنج ها معلمی شریف ترین شغل دنیاست و معلمان ایرانی شریف ترین انسان های جامعه اند که هم چنان با عشق و غیرت، توسعه ی ایران اسلامی را با پرورش فرزندان فردای فروزان میهن رقم می زنند.

درود به شرفتان!

آفرین به همّت مؤمنانه تان که ناهمواری زندگی روزمره، شما را از اهداف آرمانی و متعالی تان باز نمی دارد، به یقین شما مایه ی مباهات تمدن ایرانی - اسلامی و فخرآوران طریق تعلیم و تربیتید.

در پایان با گرامی داشت یاد و خاطره ی استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک دیگر با هفته و روز معلم، پیروزی و پویایی شما همکاران هم باورم را از خداوند کتاب و قلم مسألت می نمایم.

ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار