بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران و هیئت فرهنگی از مدارس منطقه نصرت آباد سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - با هدف تبادل تجربیات و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی، مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران به همراه هیئتی فرهنگی از مدارس سطح منطقه نصرت آباد بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۱۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران و هیئت فرهنگی  از مدارس  منطقه نصرت آباد سیستان و بلوچستان

مهندس صادق پور با حضور در جمع دانش آموزان منطقه نصرت آباد درباره اهداف بلند مدت و آینده شغلی با آنان به گفتگو پرداخت و اظهار داشت: کودکان و نوجوانان سطح منطقه بعنوان پدران و مادران آینده این مرز و بوم تاثیربسزایی در شکل گیری آینده کشور عزیزمان دارید و موجب شکوفایی و آبادانی هرچه بهتر میهنمان می شوید.

وی با تاکید بر مدیریت زمان در برنامه ریزی برای پیشرفت و ترقی گفت: اگر دانش آموزان درصد زیادی از وقت خود را در شناسایی نقاط قوت و نوآوری ها صرف کنند به موفقیت دست می یابند در غیر اینصورت قطعا افسردگی و خمودگی ایجاد و از اهداف بلند مدت فاصله می گیرند.

مدیر ناحیه یک تهران در جمع صمیمانه دانش آموزان از آنها خواست، تخیل و آرزوهای مؤثر و مناسب را برای عمران و آبادانی کشور داشته باشند وبرای رسیدن به آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی هدف از این دیدار را فراهم نمودن شرایط مناسب برای تبادل تجربیات و اندیشه های دو منطقه در زمینه های علمی ،توسعه توانمندی معلمان، کیفیت بخشی به یادگیری و آموزش و گسترش فرهنگ مطالعه و میهن پرستی بیان داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار