زلزله به جان سی سخت افتاد

تهران (پانا)- زمین لرزه نسبتا شدیدی شهر یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد را صبح امروزلرزاند.

کد مطلب: ۸۱۸۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
زلزله به جان سی سخت افتاد

به گزارش ایسنا، صبح امروز زمین لرزه نسبتا شدیدی شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج مرکز این استان را لرزاند . در حال حاضر آماری از خسارت مالی و جانی این زمین لرزه در دسترس نیست.

شدت این زمین لرزه به حدی بود که مردم این شهر هراسان از خانه‌های خود بیرون آمده اند.

لازم به توضیح است خطوط تلفن همراه در شهر یاسوج و در برخی از مناطق استان با اختلال مواجه شده است.

شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در این باره گفت: هنوز از تلفات و مصدومان این زمین لرزه آماری در دسترس نیست.

گزارش های بسیاری از خسارت به ساختمان ها و منازل مسکونی به خصوص در روستاها به فرمانداری ارسال شده است. هم چنین یادآور می شود که شدت زمین لرزه 5.2 در عمق 8 کیلومتری زمین در شهر سی سخت بوده است.

نیروهای امدادی و آتش نشانی با خودرو در خیابانهای شهر یاسوج گشت می زنند و از مردم درخواست می کنند که از منازل خود بیرون بیایند، هم چنین با توجه به اینکه همه خطوط تلفن همراه در این منطقه با اختلال مواجه شده است مردم با خودرو شخصی مصدومان خود را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل می کنند.

شاهین فتحی با اشاره به زلزله ۵.۲ ریشتری در کهگیلویه و بویر احمد گفت: این زمین لرزه ساعت ٨:٣٨ صبح امروز در عمق ۸ کیلومتری زمین و در ۱۰ کیلومتری سی‌سخت و ۱۹ کیلومتری یاسوج رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه مذکور ادامه داد: ۷ روستای استان اصفهان و روستاهای منطقه تنگ جنزئی سی سخت از توابع استان کهگلیویه و بویراحمد مورد ارزیابی قرار گرفته و خوشبختانه تا کنون خسارت جانی گزارش نشده و تنها ترک خوردگی برخی منازل اعلام شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در پایان گفت: تیم‌های عملیاتی در حال ارزیابی و عملیات در منطقه برآفتاب استان کهگلیویه و بویراحمد هستند و تاکنون مشکلی برای شبکه برق و شبکه‌های مخابراتی ایجاد نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار