افزایش همکاری‌های وزارت آموزش‌وپرورش با سازمان صداوسیما در هفته گرامیداشت مقام معلم

تهران (پانا) - مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش همکاری‌های این مرکز و سازمان صداوسیما در راستای هفته گرامیداشت مقام معلم خرداد و تاریخ و زمان پخش برنامه‌های حاصل از این همکاری‌ها را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش همکاری‌های وزارت آموزش‌وپرورش با سازمان صداوسیما در هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت آموزش و پرورش از ابتدای دولت دوازدهم همکاری و تعامل خوبی با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و هنرمندان در راستای تهیه و پخش فعالیت‌ و تلاش‌های فرهنگیان داشته است که در ماه‌های گذشته حاصل این همکاری‌ها را به‌صورت تهیه و پخش برنامه‌های مختلف در صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌ایم.

در برنامه‌های مذکور، وزارت آموزش و پرورش مشاوره‌های فکری، سوژه یابی و در صورت وجود مکان های تصویربرداری را در اختیار گروه تولید برنامه‌ها گذاشته است که در اغلب اوقات به دلیل تهیه این برنامه‌ها در مناطق صعب‌العبور و دورافتاده، فراهم نمودن این امکان حداقلی میسر نشده است و سایر پشتیبانی‌های انجام‌شده ازجمله در اختیار گذاری امکانات فنی و تدارکاتی از طریق سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران انجام‌شده است و این سازمان انجام این فعالیت‌ها را در راستای تقویت نظام تعلیم و تربیت و ارج نهادن به فعالیت‌های و تلاش‌های یک‌میلیون معلم و ارتقای سطح آموزش‌وپرورش کشور انجام داده است.

در همین راستا در هفته بزرگداشت مقام معلم فعالیت‌های دو دستگاه افزایش یافته و اقدام به تهیه برنامه‌هایی کرده‌اند که در جدول زیر نام، تاریخ، زمان پخش این برنامه‌ها مشخص‌شده است و امکان دانلود این برنامه‌ها را خواهید داشت.

تاریخ و زمان پخش برنامه‌ها در هفته گرامیداشت مقام معلم، این برنامه‌ها با همکاری مرکز رسانه وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان صداوسیما تهیه و به تصویر کشیده شده‌اند.

کوبار - پخش: هر روز از شبکه 2 سیما- ساعت: 21:10

غوغای بی‌هیاهو - پخش: روزهای پنجشنبه از شبکه 2 سیما- ساعت: 19:30

این برنامه در هفته معلم هر روز پخش می‌شود

یک روز یک معلم- پخش: هر روز در هفته معلم از شبکه 2 سیما- ساعت: 9:20

تکرار این برنامه ساعت 17:50 عصر است

کلیپ تبریک به معلم- پخش: هر روز در هفته معلم از تمام شبکه های سیما، میان برنامه لینک پخش/ دانلود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار