پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت هفته معلم

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان فرا رسیدن هفته معلم را با ارسال پیامی به فرهنگیان استان خوزستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۱۸۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت هفته معلم

محمد تقی زاده امروز 11 اردیبهشت ماه 97 با ارسال پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به فرهنگیان استان خوزستان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

به نام خدا

«معلم امانـت داری است که انسان امانـت اوست»

امام خمینی (ره)

١٢ اردیبهشت ماه روز گرامیداشت یاد و خاطره معلم علم و ایمان، استاد ارزشمند شهید مرتضی مطهری و روز تکریم مقام والای معلم است. امسال نیز همانند سالهای پیش به رسم ادب، احترام و قدردانی در محضر سرداران جبهه دانش که فرشته های خدا را در دستانشان تعلیم می دهند، سر تعظیم فرود می آوریم و به تلاش های بی پایان این وارثان دانایی که راه انبیا را در پیش گرفته اند، صمیمانه ارج می نهیم.

بدون تردید دست یابی به اهداف متعالی تعلیم و تربیت در استان خوزستان بدون همراهی یاران صدیق و یاوران همیشگی آموزش و پرورش در استان تحقق نمی یافت. همکاران فرهیخته ام در آموزش و پرورش خوزستان با صلابتی مثال زدنی بسترهای لازم برای اجرای برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان را فراهم آوردند و با یاری دست های پرتوان آنها، آموزش و پرورش خوزستان توانست در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد.

امید آنکه در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) در سال تحصیلی آینده نیز این مسیر که به اعتلا و تعالی میهن عزیز اسلامی مان می انجامد، تا انتها طی شود.

محمد تقی زاده

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار