نماینده مردم زنجان وطارم در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان:

مراکز علمی برای اداره علمی کشور باید در اولویت قرار گیرند

علی وقف چی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مراکز علمی برای اداره علمی کشور باید در اولویت قرار گیرد، گفت: در کشورهای توسعه یافته مراکز علمی جایگاه بالایی دارند.

کد مطلب: ۸۱۸۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مراکز علمی برای اداره علمی کشور باید در اولویت قرار گیرند

زنجان(پانا)-علی وقف‌چی بعد از ظهر دیروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان با بیان اینکه کمرنگ بودن نقش مردم یکی از اصلی‌ترین دلایل عقب‌ماندگی‌ کشور ما است، اظهار کرد: در گذشته همه کارهای عمرانی به دست مردم صورت می‌گرفت، اما امروز چه شده که این موضوع کمرنگ‌تر شده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر 80 میلیون جمعیت ایران دست به دست ندهند و کمکی انجام ندهند، دولت توان خروج از وضعیت فعلی را ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر حقوق کارمندان، 85 درصد درآمد کشور را شامل می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه عمران و آبادی در کشور با وضعیت مذکور امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: در دنیای امروزی نقش علم روز به روز برجسته شده و از رونق نفت و گاز و صنایع کاسته شده است.

وقف‌چی با بیان اینکه از رونق نفت و گاز و صنایع کاسته شده و این موضوع را همه صاحب‌نظران قبول دارند، گفت: امروزه علم دنیا را متحول کرده و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مراکز علمی برای اداره علمی کشور باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته مراکز علمی جایگاه بالایی دارند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 80 میلیون ایرانی باید نقش‌آفرینی و ایثار کنند تا از وضعیت فعلی خارج شویم، ابراز کرد: ملتی که هشت سال جنگ را اداره کرد، امروز نیز می‌تواند این شرایط را با موفقیت پشت سر گذارد.

وقف‌چی با تاکید بر اینکه شرایط امروز سخت‌تر از آن دوران نیست، گفت: ایثار و فداکاری دوران هشت سال دفاع مقدس پیروزی‌ها را برای ایران رقم زد، اما امروز معنویت نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس کمرنگ‌تر شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار