در آستانه ی هفته ی معلم صورت گرفت:

بازدید نماینده مردم زنجان و طارم و مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس نواحی یک و دو زنجان

علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ومریم رشتچی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آستانه ی هفته معلم با حضور در مدارس سمیه ناحیه یک و معرفت ناحیه دو با فرهنگیان مدارس مذکور دیدار و گفت و گوکردند.

کد مطلب: ۸۱۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مردم زنجان و طارم و مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدارس نواحی یک و دو زنجان

زنجان(پانا)-

علی وقف چی با اشاره به قرار گرفتن مدارس سمیه و معرفت در مناطق محروم شهر زنجان گفت:عوامل و معلمان زحمت کش این مدارس باید توجه جدی روی آسیب های اجتماعی موجود و خطرات ناشی از آن برای دانش آموزان داشته باشند.

وی افزود:دولت و مجلس با توجه به حساسیت تربیت دانش آموزان توجه ویژه ای روی مدارس حاشیه شهرها دارند و موارد و مشکلات موجود در این بخش توسط وزارت آموزش و پرورش برای رفع آن ها رصد و پیگیری می گردد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با توجه به الزام داشتن روحیه ی مطالبه گری گفت:مطالبه گری یکی از وظایف اصلی ماست و باید این فرهنگ را بایددر راستای رفع مشکلات و موانع در جامعه نهادینه کنیم.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر شاداب سازی مدارس ابراز داشت:باید با خلاقیت از حداقل امکانات بیشترین بهره وری را به عمل آورد.

علی وقف چی در بخش دیگری از سخنان خودبا ابراز خرسندی از انتصاب خانم مریم رشتچی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:این انتخاب و انتصاب به طور یقین نوید بخش روزهای بهتر برای آموزش و پرورش استان زنجان می باشد.

وی تصریح کرد:باید از تمام ظرفیت های نیروی انسانی برای رشد کشور استفاده کرد و بانوان نیز به عنوان نیمی از جمعیت کشورمان باید امکان ابراز وجود داشته باشند و از توانمندی هایشان استفاده گردد.

درادامه مریم رشتچی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع عوامل اجرایی و معلمان مدارس سمیه و معرفت نواحی یک و دو آموزشی زنجان گفت:شرایط خاص خدمت در مدارس مناطق محروم به طور یقین صبر و حوصله زیادی می خواهد وما در همین راستا قدردان فرهنگیان عزیز شاغل در این مدارس هستیم.

وی ضمن تاکید بر توجه ویژه به معلمان افزود:فرهنگیان گرامی استان ما را همراه و همگام خود در مدارس بدانند .

همچنین مجید دویرانی و حسن مظفری مدیران نواحی یک و دو آموزشی شهر زنجان نیز در این مراسم با بازگویی مشکلات موجود در مدارس حاشیه ای خواستار پیگیری مدیر کل آموزش و پرورش استان در رفع موارد مذکور شدند.

ایشان با توجه به تهدید دانش آموزان مدارس سمیه و معرفت توسط آسیب های اجتماعی موجود با توجه به منطقه جغرافیایی قرار گرفته،از نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس خواستند تا در این زمینه کمک حال آموزش و پرورش باشند تا دانش آموزان بدون دغدغه درمدارس حضور یابند و از نعمت آموزش بهره مند شوند.

شایان ذکر است،نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراس اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید،در محل پروژه نیمه کاره 17 شهریور ناحیه یک حضور یافته و از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند.

سید محمود سیفی نیامعاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه ی نیروی انسانی و رهبر طوماری رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید علی وقف چی و مریم رشتچی را همراهی نمودند.

گفتنی است مدارس سمیه و معرفت با داشتن 361 نفر دانش آموز و 26 همکار فرهنگی در مجموع در مناطق اسلام آباد و دباغ های زنجان قرار دارند و جزو مدارس حاشیه ای شهر به حساب می آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار